Monday, 24 December 2012

Permohonan Guru Ganti Dari Pihak Sekolah

Makluman
Pentadbir Sekolah Daerah Melaka Tengah.

Pihak sekolah yang mendapatkan guru ganti hendaklah membekalkan maklumat seperti dibawah:
  1. Surat Iringan Dari Sekolah
  2. Borang KGSK 3 (Wajib ada dan diisi semuanya-PASTIKAN Ruangan Tempoh Cuti dipenuhkan)
  3. Sijil Cuti Sakit (jika ada)
  4. Surat Kelulusan Cuti Tanpa Gaji (jika ada)
  5. Borang Permohonan Cuti 90 Hari (Bersalin jika ada)
  6. Surat-surat sokongan (berkaitan cuti jika ada)
  7. Penggantian hanya dibuat pada guru tetap yang bercuti panjang sahaja.
  8. Penggantian tidak boleh dibuat pada guru yang telah berpindah / naik pangkat/ bersara.
Sayugia diingatkan tidak menghantar dokumen yang lengkap akan menyukarkan pihak kami memproses borang tersebut dengan lancar dan akan menyebabkan kelewatan.

Sekian, terima kasih.