Semua Pentadbir Sekolah,
Daerah Melaka Tengah
PELAKSANAAN PENGUMPULAN DATA DAN MAKLUMAT KEPERLUAN ASAS PEMBUKAAN SEKOLAH SESI 2014 MENERUSI E-PERLU
Dengan hormat perkara di atas adalah dirujuk.
2. Pengumpulan data dan maklumat keperluan persediaan pembukaan sekolah bagi tahun 2014 akan dilaksanakan mulai 1 hingga 31 Oktober 2013
menggunakan modul e-perlu menerusi Aplikasi Pangkalan Data Murid (APDM) yang boleh dilayari menerusi apdm.moe.gov.my atau http://www.sekolahmalaysia.com
3. Untuk makluman, segala maklumat lanjut dan permasalahan berkaitan perkara ini, sila berhubung dengan En. Mt Saafian bin Kassim di talian 03-32891711 atau emelkan mtsaafien.ppdks@btpnsel.edu.my. Sekian untuk makluman dan tindakan tuan.
Segala kerjasama, keprihatinan dan keproaktifan tuan diucapkan terima kasih